Luahan hati

Mencintai lelaki yang popular hanya menghadirkan perasaan kecewa di hati. Sang pencinta hanya bersulamkan air mata dan makan hati. Sentiasa menjaga hati dan perasaan jejaka yang dicintai.

Jejaka yang dicintai hanya hadir bila dirinya tidak disapa oleh wanita-wanita lain..pabila si dia terasa sunyi..pabila si dia mula bosan dengan karenah wanita-wanita itu.

Jejaka yang popular ini tidak pernah terfikir..seseorang yang mencintainya hanya setia padanya..setia menunggu setiap panggilan,mahupun mesej darinya..kerana sang pencinta ini tiada siapa-siapa, setia pada yang satu.

Jejaka yang dicintai tidak mengetahui tentang kesetiaan dan kesunyian..kerana dikelilingi, disapa sepanjang masa..kerana dia popular..tidak seperti sang pencinta, hidupnya hanya disapa oleh jejaka yang dicintainya saja..jika tidak ditegur, maka kelamlah hari-harinya. Bagai cahaya lampu yang suram, hilang serinya.

P/s: mood jiwa sunyi..:"'(

Published with Blogger-droid v2.0.9

Comments

  1. cintailah insan yang ingin memberikan dan berkongsi bahagia dengan mu...lihat sekelilingmu...pasti ada yang mengintaimu dari jauh dalam tanpa sedar mu.. :) jangan sedih-sedih...senyum selalu kawanku.. :)

    ReplyDelete
  2. InsyaALLAH...kalau jodoh tak kemana..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu