Jiwa kosong

Aku ingat aku sudah melupakan
Ternyata memang sukar memadamkan
Akal fikiran yang rasional itu
Tidak seiring hati dan perasaanku

Bilakah namanya akan berganti
Aku menunggu saat itu tiba
Kerana aku sudah penat
Kerana aku sudah tidak terdaya

Letih menahan perasaanku ini
Letih menanggung rindu separuh mati
Letih bertepuk sebelah tangan
Letih dengan hubungan tidak kemana

Ya ALLAH SWT berikan aku kekuatan
Berikan aku ketabahan
Berikan aku peluang
Untuk mencintai dan dicintai
Insan yang tercipta untukku

Aku menunggu saat itu tiba
Menunggu dan terus menunggu
Dan aku akan terus berusaha
Melupakan dan terus melupakan

Kerana aku sudah tidak terdaya
Dengan hubungan yang tiada penghujung
Kerana aku sudah tidak mampu
Mengejar bayang-bayangku sendiri

P/s: Mood tidak stabil..emosi menguasai diri..:(

Comments

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu