Dekat kan aku pada dia

Kenapa kehidupan ini penuh cabaran dan liku? Terutamanya pabila berkaitan dengan hati dan perasaan. Ya..cinta. Cinta itu bagiku sangat rumit dan sukar untuk di fahami. Disaat aku rasa semakin rapat dengannya, rupa rupanya aku semakin jauh darinya.

Walaupun sejuta kali aku ingin jauh darinya, tetapi sejuta kali itu juga aku gagal..dan akan kembali bermuka tembok menghubunginya semula. Rumitnya perasaan ini. :(

Peliknya lelaki yang kita suka, tidak pula menyukai. Tetapi, lelaki yang kita tidak suka, terhegeh-hegeh sepertimana terhegehnya kita pada orang yang kita suka. Itulah namanya kehidupan. Penuh warna..dan penuh lakaran.

Demi Allah, aku masih lagi menaruh harapan dan cinta pada si "A". Dekatkan lah aku padanya, berjodohkanlah aku padanya. Satukanlah hati kami berdua dengan ikatan yang sah..moga jodoh kami hingga ke akhir hayat. Ya Allah..:")

Comments

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu