Keperluan?? Ke Kehendak?? :)

Wahh...dah lamanya tidak menconteng sesuatu di sini...hehehe...huhu..busy la dengan kerja...dengan novel-novel...dengan tilam dan bantal...hihi. Setelah sekian lama menyepi, hari ni rasa nak kongsi satu benda dengan korang semua. Pasal apa ye? Jeng..jeng..jeng..hihi..;p Erm...tajuk entri kali ni pasal apakah barang-barang yang anda akan bawa kalau keluar or pergi jalan-jalan?? Hehe...dan barang itu keperluan atau kehendak?? Jom tengok apa saya akan bawa k..:) First,
Ni semestinya keperluan kan, tanpanya orang-orang penting takkan dapat menghubungi anda...so ini keperluan..:) Kedua,
Ha yang ini maybe kehendak je untuk anda-anda di luar lagi-lagi kaum wanita kan...hehe. Tetapi, ini juga keperluan untuk saya ok..sebabnya saya selalu terkena selsema tiba-tiba..tau meleleh tiba-tiba...so untuk mengelakkan saya jadi tak tentu arah better sediakan payung sebelum hujan kan..;) Ketiga,
Hihi...ini pun keperluan ok...walaupun memang tidak banyak..tetapi tanpanya...tiadalah tambang untuk pergi kemana-mana...haha..;p Keempat,
Ini...ini..hehe...ini keperluan ke kehendak...ok la..okla...kehendak...tetapi tanpanya sepi la hidup saya...;( Kelima,
Ini pun kehendak juga....tetapi merakam seribu kenangan terindah yang datang tanpa diduga...:) Itu lah dia..keperluan dan kehendak saya...;)

Comments

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu