Bossventure

Salam semua...selamat berbuka dan bersolat ya..:) Hari ini entri saya berkenaan dengan Bossventure. Apa itu bossventure?? Ok mari saya perkenalkan kepada anda...bossventure adalah satu cabang niaga online dimana ia adalah shopping centre online,bvmalls. http://www.bossventure.com/malay/index.php?agree=0 Dengan modal sebanyak RM990 anda akan mendapat 100usd sebagai permulaan dan setiap hari anda akan mendapat 0.5-1.5% dividen atau keuntungan. Jujurnya, ini adalah satu satunya cabang online yang saya dapat lihat pulangan nya setiap hari, walaupun sedikit setiap hari tetapi ia akan semakin nampak hasilnya pabila melebihi satu bulan. Menarik bukan..:)
Ini adalah jadual incoma saya tanpa perlu membuat apa-apa, ini dinamakan akaun pasif, dimana dengan modal rm990, saya duduk diam dan nah ini hasilnya selepas 42 hari. 100usd menjadi 219usd...:) Selain itu, jika anda aktif dan ingin mempromotekan kepada orang lain, anda akan dapat bonus aktif pula, ada pairing bonus, dan sebagainya. Saya tidak cakap kosong, ini adalah buktinya. Jika anda berminat boleh lah whatapps saya di nombor, 0111-6239069. saya sudah..anda pula bagaimana..:)

Comments

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu