Ya ALLAH...berikan daku kekuatan...

Hanya itu yang mampu ku minta dari Mu Ya ALLAH... secalit kekuatan yang bisa membangkitkan kesedaran. Aku memerlukan kerana aku tak bisa melupakan...Sesungguhnya tanamkanlah dalam diri ketinggian Cinta ku padaMu Ya ALLAH...supaya menenggelamkan segala rasa dan perasaan ku juga Cinta ku sesama manusia.

Apa lagi harus ku buat, ku hanya mampu bertawakal, berusaha dan berserah...Ya...aku berserah segalanya pada Mu Ya ALLAH...Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk diri ku.

Aku harus cuba bangkit, bangkit dari kelekaan melayan perasaan ini...telah banyak yang Engkau berikan pada ku Ya ALLAH...aku bersyukur...teramat bersyukur... berikanlah aku hidayah supaya tidak berpaling dari Mu Ya ALLAH...sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui lagi Maha Berkuasa.

Comments

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu