New World

SALAM
Semalam segala-gala yang berkaitan dengan Praktikal dan Result Exam telah pun berakhir dan selamat. Walaupun keputusan ku tidaklah begitu cemerlang tetapi aku bersyukur kerana ia juga tidak berada di tahap yang kurang memuaskan...:)

Semalam juga aku telah menyelesaikan masalah akaun ku, dan segala2 prosedur yang patut diselesaikan sebelum menjalani praktikal. Alhamdulillah, walaupun berpenat lelah menyelesaikan semua urusan tetapi akhirnya berjaya juga tanpa sebarang masalah. ;)

Pada tanggal 23hb ni, bermula la cabaran ku di tempat baru, dunia baru dan cabaran baru. Praktikal tidak sama seperti belajar di sekolah mahupun Universiti. Semuanya berkaitan praktikal, kecekapan minda dan kefahaman yang tinggi.
Bukan lagi semata-mata teori, pemahaman melalui buku dan juga suapan dari lecturer. ;)

Harap2 aku berjaya harungi kesusahan dan kepayahan semasa praktikal ini dengan selamat dan cemerlang. Bermula dari 23hb November dan berakhir pada 5hb Februari. Tiada yang ku pinta selain doa dan bless dari Allah SWT untuk mempermudahkan perjalanan Praktikal ku.

Macam2 perasaan yang timbul dalam diri ku sekarang. Akhir kata, harapan yang tinggi ku minta supaya dapat menyelesaikan praktikal dengan baik dan cepat2 grad...:). AMIN...

Comments

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu