Aku yang sunyi

01.10.2013..di saat umurku 28 tahun..aku masih belum berpunya. Di waktu umur 28 tahun..rakan-rakanku punya suami..punya keluarga..punya anak-anak yang comel. Tetapi aku masih belum berpunya.

Bukan aku menangisi, tetapi berseorangan itu sangat menyakitkan. Sentiasa keseorangan walaupun punya rakan untuk bersuka ria, punya keluarga untuk melindungi tetapi tetap rasa keseorangan itu. Harus bagaimana untuk menggambarkan, sebab rasa itu sukar untuk ditafsirkan.

Aku benar benar sunyi. Aku ingin seorang yang bernama teman hidup untuk menemani, melindungi, memahami, mendengar dan berkongsi segalanya.

Adakah aku akan dapat merasai peluang itu? Hanya ALLAH Yang Maha Mengetahui. In Shaa ALLAH.

Comments

Popular posts from this blog

Perigi Hang Li Poh

Masjid Tanjung Kling

Peminat warna Ungu